Все про Покупон від А до Я

Покупон – це маркетплейс знижок №1 в Україні, створений для того, щоб кожен міг отримувати більше за менші гроші. Понад 11 років сервіс щоденно радує своїх користувачів новими знижками до 90% на послуги в різних актуальних сферах життя:

  • Подорожі та відпочинок.
  • Краса – манікюр, педикюр, косметологія, барбершопи тощо.
  • Здоров’я – аналізи, діагностика, лікування.
  • Курси, тренінги, майстер-класи для підвищення кваліфікації та розвитку нових скілів.
  • Танці і спорт.
  • Розваги для дітей і дорослих.
  • Домашній сервіс та затишок.
  • Сервіси техобслуговування авто та багато іншого.

На «Покупоні» зареєстровано понад 4 мільйона користувачів, які протягом останнього року завдяки сервісу заощадили понад 2 мільярдів гривень. Довіра і впевненість ростуть, але залишається ще багато питань, які потребують відповідей, тож ми підготували вичерпний гайд про наш робочий процес і користування Покупоном.

Читайте далі:

1. Як користуватися Покупоном

Сайт та мобільний додаток Покупону ㅡ це найбільші в Україні майданчики зі знижками на будь-що.

Так-так, в нас дійсно є якщо не все, то майже все. Знижки на туризм від готелів та туристичних агенцій, на їжу від ресторанів та сервісів доставки, на бьюті послуги від салонів краси, на хелсі процедури від медичних центрів, на розваги, навчальні курси, спорт та фітнес, промокоди на знижки від магазинів, ба, навіть товари з вигідним кешбеком до 15%.

А всього то треба обрати акцію, придбати купон чи сертифікат, зручно оплативши його карткою чи готівкою у терміналі, показати його в електронному вигляді в момент отримання послуги чи товару, та отримати свою послугу чи товар набагато вигідніше, ніж зазвичай.

Приєднуйтеся до кола знижкофанів у мобільному застосунку на iOS чи Android та дозволяйте собі більше задоволень щодня.

2. Чим відрізняється сертифікат від купону?

Купон VS Сертифікат ㅡ що краще?

Одразу відповідаємо, і те й інше, бо дозволяють економити до 90% на звичних і не дуже речах. Та все ж таки:

✅ Якщо в акції на Покупоні написано «купон», це означає, що ви можете скористатися знижкою при оплаті послуг по купону на місці. Найчастіше купони можна зустріти у розділі «Ресторани та доставка їжі», «Аквапарки», «Прокат транспорту», «Квитки в кінотеатри і на спектаклі».

  • Наприклад, ви придбали купон за 10 грн на знижку 50% у ресторані: на місці ви інформуєте офіціанта про те, що у вас є знижка від Покупону, замовляєте що хочеться, а сплачуєте лише половину вартості замовлення.

✅ В акціях, де написано «сертифікат», ви як правило одразу сплачуєте повну вартість послуги зі знижкою на нашому сайті та отримуєте її на місці без доплат (саме такі сертифікати ㅡ ідеальний подарунок 🎁 до будь-якого свята). Але бувають сертифікати і з доплатою, тоді на сайті ви сплачуєте частину вартості зі знижкою, а решту – на місці.

  • Наприклад, ви забронювали готель через службу Покупон і придбали сертифікат на відпочинок в Одесі, вже на місці покажіть код зі смартфону та відпочивайте за класною ціною без доплат.
Сертифікат і купон відрізняються оплатою послуги зі знижкою
Сертифікат і купон відрізняються оплатою послуги зі знижкою

3. Чому знижки такі великі?

Покупон дивує великими знижками 😲 і багато хто питає, чому вони такі великі?

1️⃣ Це звична поширена практика у світі. Згадайте -50/70/90% в магазинах одягу, взуття, техніки, особливо на свята чи наприкінці сезону, у Чорну П’ятницю. Тільки на Покупоні принцип Black Friday діє постійно і на все, що завгодно: салони краси, медичні послуги, розваги, відпочинок тощо.

2️⃣ Наші менеджери ретельно обирають партнерів і вміють домовлятися про максимально можливі знижки, вигідні для обох сторін. Даючи великі знижки, компанії отримують від маркетплейсу Покупон ряд переваг: бюджетний інструмент для реклами в інтернеті, залучення нових клієнтів, збільшення середнього чеку тощо. А це дуже суттєво для партнерів, котрі починають свій бізнес; розширюються за рахунок нових філіалів; пропонують нові види та бренди послуг і дбають про свою репутацію.

Тому користуватися знижками від Покупон – безпечно, вигідно і приємно.

4. Як Покупон обирає партнерів?

Ми зацікавлені у задоволених користувачах, гарних відгуках і популярності нашого сервісу, тому і співпрацюємо з кращими 💪

✅ Дивимось, яка сфера послуг користується найбільшим попитом серед наших користувачів і намагаємось залучити ще більшу кількість профільних компаній.

✅ Моніторимо тренди – що може зацікавити і бути вам корисним.

✅ Нарощуємо присутність – наразі Покупон нараховує понад 1000 партнерів у більш ніж 50 містах України. 

✅ Враховуємо сезонність і намагаємось, щоб актуальних акцій було вдосталь, наприклад: моря влітку, гірськолижних курортів взимку, епіляцій і пілінгів в осінньо-весняний період тощо.

✅ Спираємось на відгуки користувачів – нам важливо, щоб партнер дбав про якість товарів чи послуг, проявляв гарне ставлення до клієнтів.

✅ Ми співпрацюємо лише з тими медичними та косметологічними закладами, які мають ліцензію та сертифікати кваліфікації.

5. Чому платити карткою на Покупоні безпечно?

Запевняємо, що оплачувати онлайн на Покупоні зручно і безпечно, і ось чому:

✅ Коли при оплаті ви вводите дані своєї платіжної картки, вони не зберігаються в нашій системі, а одразу фіксуються на захищених серверах платіжних систем (Liqpay, WFP, Приват24, GPay) у відповідності до міжнародних стандартів безпеки PCI DSS. Ми отримуємо лише повідомлення про успішність транзакції. Тобто навіть якщо зловмисники атакуватимуть нашу систему, вони не зможуть отримати дані карток, оскільки в нас їх просто немає.

✅ Кожна платіжна система (Visa, Mastercard) має власний додатковий етап авторизації користувача при оплаті купівель через інтернет у вигляді SMS, яке приходить на прив’язаний мобільний телефон з кодом підтвердження після вводу даних картки і відправки платежу.

✅ Наш ІТ-відділ – команда суперменів, які попереджають хакерські атаки і роблять наш сервіс максимально зручним і надійним.

6. Контроль якості послуг

В Покупона немає від вас секретів 😉 Вам цікаво знати як ми контролюємо і досягаємо високої якості послуг? Тоді відповідаємо:

✅ Перш ніж співпрацювати з партнерами, менеджери пересвідчуються на рахунок наявності відповідних ліцензій, сертифікатів, дозвільних документів тощо, особливо коли мова йде про медичні центри, клініки, косметологічні салони.

✅ Відділ контенту і випуску акцій стежить за тим, щоб умови опису акції відображались максимально повно, коректно та достовірно, презентуємо послугу максимально зрозумілою для вас.

✅ Служба клієнтської підтримки відразу реагує на звернення клієнтів (по телефону, у месенджерах, електронній пошті): з’ясовує обставини, причини, непорозуміння, якщо такі виникають, миттєво інформує менеджерів для вирішення спірних питань з партнерами.

✅ Після виходу акцій ми продовжуємо контролювати якість послуг і тримати руку на пульсі: не лише постійно збираємо і аналізуємо відгуки користувачів, але й відправляємо своїх «таємних покупців» аби переконатися у гарному сервісі для наших клієнтів.

Пишіть у коментарях ✏️ про які ще цікаві моменти «робочої кухні» Покупон вам цікаво дізнатися?

7. Як повернути кошти?

Ніхто не застрахований від життєвих колапсів, тож якщо у вас виникли непереборні обставини чи змінились плани і ви не можете скористатись знижкою, ми повернемо вам гроші. Що для цього потрібно зробити:

1️⃣ Переконайтеся, що знижка підлягає поверненню і заявка не суперечить додатковим умовам, як-от правило про відміну броні за визначену в акції кількість днів до заїзду чи запису за вказаний час до візиту. Можна повернути невикористаний і неактивований Сертифікат, але не Купон, який являється інформаційною послугою.

2️⃣ Авторизуйтесь в особистому кабінеті, перейдіть на вкладку «Мої купони», оберіть сертифікат, який хочете повернути, і натисніть «Оформити повернення» (у десктопній версії сайту) чи «… – Повернення» (в мобільному застосунку Покупон). Зверніть увагу, що в мобільній версії сайту оформити повернення неможливо.

3️⃣ Заповніть реєстраційну форму. Вкажіть ПІБ, номер телефона, спосіб повернення коштів – на баланс особистого рахунку на pokupon.ua чи на банківську карту (потрібно ввести реквізити рахунка IBAN, ІПН, номер карти) та причину повернення ㅡ це робиться з метою контролю якості наших послуг та оптимізації обслуговування клієнтів.

4️⃣ Натисніть кнопку «Оформити повернення». Зверніть увагу, що обробка заявки може тривати до 2-х робочих днів, або більше, якщо сертифікат був активований. Коли з партнером потрібно узгодити певні моменти – Чи записувались ви на послугу? На чиє ім’я? На які дати? Чи відміняли запис (коли саме)? тощо, – наші спеціалісти можуть зв’язуватися з вами через електронну пошту для їх уточнення. Після підтвердження повернення, гроші на особистий рахунок зараховуються протягом 2-х годин, на карту – протягом 7 робочих днів. При поверненні коштів на карту утримується комісія транзакції  до 5%. 

5️⃣ Кнопка «Оформити повернення» може бути відсутня, якщо строк дії акції закінчився або купон являється інформаційною послугою і не підлягає поверненню (п.1 👆). У першому випадку пришліть заявку на повернення коштів через форму зворотного зв’язку «Написати нам» у вигляді Претензії. В коментарі впишіть номер сертифіката і детально опишіть ситуацію.

Тож ми усією душею за вас – любимо і піклуємося про якісний сервіс ❤️

8. Як придбати і скористатись знижкою?

Економити ㅡ набагато легше, ніж здається, варто лишень подружитися з Покупоно ❤️. Купівля на сайті займає не більше 2-х хвилин, а як саме придбати знижку ми зараз детально розкажемо:

✅Зайдіть у мобільний застосунок або на сайт Покупону.

✅Оберіть акцію, яка вам до вподоби.

✅Вкажіть, який саме варіант знижки ви хочете: на сайті перелік знаходиться під кнопкою з правого боку «Вибрати з», а в мобільному застосунку – прямо у віконці акції.

✅Натисніть купити, введіть промокод (якщо є) та оплатіть сертифікат чи купон зручним для вас способом: банківською карткою онлайн, готівкою через термінал або коштами з особового рахунка (цей спосіб стає доступним, коли залишок на балансі більший за вартість купівлі).

✅Придбаний сертифікат відразу приходить на вашу пошту та зберігається в особистому кабінеті.

✅ Сертифікат можна зкачати (на сайті), але краще одразу відкрити в мобільному застосунку і пред’явити виконавцю послуги в електронному вигляді. Так ви ще й бережете ліс.

9. Як забронювати готель?

Знижки у категорії «Туризм і відпочинок» користуються неабияким попитом в нашої аудиторії, але багато хто ще плутається як забронювати готель зі знижкою Покупону. Тож розповідаємо як це зробити без зайвих клопотів:

✅ Заходите у розділ «Туризм та відпочинок» і впевнено обираєте той готель з пакетом послуг, що припав до душі.

✅ Телефонуєте у відділ бронювання Покупону +38 (099) 300-26-54; +38 (067) 556-73-09; +38 (063) 466-83-74 (з 9:00 до 21:00 без вихідних) і лишаєте заявку – 95% готелів на нашому сайті працює саме за таким принципом. ❗️Попередньо радимо підібрати кілька привабливих для вас готелів і номерів, щоб менеджер одразу перевірив всі доступні варіанти і ви обрали найліпший.

✅ Очікуєте ⏳ підтвердження від нашого менеджера щодо вільних номерів на обрані вами дати.

✅ Після підтвердження оплачуєте 💰 обраний сертифікат у будь-який зручний для вас спосіб – готівкою в терміналах чи карткою онлайн. ❗️Зверніть увагу, що бронь номеру зберігається за вами добу після бронювання через службу підтримки Покупону, тож встигніть внести оплату впродовж цього часу. 

✅ Після оплати обов’язково передзвоніть у відділ бронювання Покупону і продиктуйте код сертифікату, щоб остаточно закріпити за собою місце. Тепер можете пакувати валізку 🧳 і налаштовуватись на відпочинок у кращих готелях України за смішні гроші.

Тепер ви знаєте відповіді на найчастіші запитання користувачів Покупону і можете впевнено починати користуватися сервісом: на сайті і застосунках на iOS чи Android (якщо до цього часу цього ще не робили). А якщо залишились питання – пишіть у коментарях, з радістю відповімо.

6 коментарів
  • Наталія

    Чому не можливо почитати відгуки на Покупон? Не активно

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Добрий день, Наталю! Дякуємо, що звернулись із питанням. Уточніть, будь ласка, де саме неактивні відгуки?

  • Анюта

    Добрий день, покупон діє на послугу лише для нових клієнтів?

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Вітаємо, дивлячись на яку послугу. Деталі кожної акції зазначені в умовах сертифікату чи купону.

  • Дмитрий

    Добрый день приобрёл покупон на шиномонтаж оплатив полную стоимость. Записался на шиномонтаж,а здесь они сказали что акция уже не действительна и надо ещё раз оплатить наличкой,а те деньги что я оплатил вы вернёте. Как это сделать?

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Дмитрий, добрый день! У каждого сертификата есть срок действия, если вы обратились в автосервис уже после того, как он истек, то к сожалению вернуть или воспользоваться сертификатом нельзя. Если в момент обращения сертификат был действителен, но вам отказали в услуге, обратитесь, пожалуйста, в службу поддержки Покупон, детально описав свой случай. Менеджер подскажет и поможет решить вопрос. Обратиться можно одним из способов:
      1) по номеру телефона 063 466 83 86, 099 300 24 25, 067 322 48 45;
      2) в личном кабинете через раздел Мои купоны – опция возврата;
      3) на нашем сайте через форму обратной связи.
      Также вы можете подробнее узнать о возможности и процедуре возврата в разделе Помощь.
      Благодарим, за обращение в сервис Покупон 💙💛

Залишити коментар
Ваш e-mail не буде опубліковано. Обов'язкові поля відмічено *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.