Як отримати електронний підпис ㅡ тонкощі оформлення в Україні

Как получить электронную подпись ㅡ тонкости оформления в Украине

В останні роки все актуальнішим стає ведення документообігу онлайн, і що далі, то сильніша ця тенденція. Електронний цифровий підпис (скорочено ЕЦП) допомагає вести діяльність дистанційно, замінити паперові документи електронними та подавати всі необхідні звіти через інтернет онлайн. У цій статті ви дізнаєтесь, як можна оформити електронний підпис в Україні максимально швидко і недорого.

Читайте:

Навіщо потрібен електронний підпис

Цифровий підпис ㅡ це сертифікат, який містить в собі унікальний ключ, що ідентифікує об’єкт чи суб’єкт економічної діяльності. 

Підписання документа таким чином ㅡ це програмний процес, який розміщує ваші зашифровані дані в документі. Його не слід плутати просто з розписом на договорі.

Сучасні технології криптографії дозволяють створити електронні підписи з високим ступенем захисту,  отже, підробити документ з електронним підписом в рази складніше, ніж звичайний.

Електронні підписи використовують для безпечної ідентифікації, захищеної від зламування
Електронні підписи використовують для безпечної ідентифікації, захищеної від зламування

Для кого електронний підпис буде актуальним:

  • Для всіх українців, щоб мати можливість отримувати різні державні послуги в режимі онлайн, наприклад, через портал «Дiя». Фізичні особи з електронним цифровим підписом можуть на державних порталах онлайн подавати заяви про реєстрацію шлюбу, оформляти свідоцтва про народження (сервіс «еМалятко»), соцдопомогу, патенти на винаходи, отримувати різноманітні довідки, укладати договори і багато іншого. З кожним роком кількість послуг тільки зростає.
  • Пенсіонерам, оскільки з ЕЦП їм буде легше отримати держпослуги Пенсійного Фонду. Отже більшість процедур з оформлення і перерахунку пенсії ви зможете зробити онлайн, не виходячи з дому.
  • Для підприємців, що бажають зареєструвати ФОП онлайн на порталі «Дiя». Наразі це один із найбільш зручних та швидких способів зареєструвати фізичну особу-підприємця.
  • Для тих, хто хоче здавати фінансову, бухгалтерську та податкову звітність в електронному вигляді. З оформленням цифрового підпису у вас відпаде необхідність друкувати паперові копії договорів і особисто зустрічатися з людьми для їх підписання (що особливо актуально для міжнародного бізнесу).  Ви можете повністю відмовитися від паперового обороту договорів купівлі, фактур, інвойсів та багатьох інших документів. Плюс ви будете економити час і гроші на поштових і кур’єрських послугах, бо поставити електронний підпис і узаконити договір можна за лічені хвилини. Без ЕЦП ви не зможете брати участь в державних тендерах і закупівлі.
  • Електронний підпис для фізичних осіб в Україні є обов’язковим тільки для держслужбовців. Це пов’язано з щорічною подачею декларації про доходи в електронному вигляді.

Також наявність електронного цифрового підпису полегшить вам вирішення таких завдань, як:

  • Реєстрація бізнесу чи громадської організації на сайті Міністерства Юстиції.
  • Отримання даних про земельні ділянки на сайтах Держгеокадастру.
  • Ведення електронної документації.
  • Отримання довідки про несудимість під час оформлення на роботу, візи для виїзду за кордон, дозволи на зброю.
  • Встановлення опіки чи усиновлення.
  • Подання звернень до посадових осіб, створення електронних петицій.
  • Отримання низки медичних довідок.
  • Подання заявки на відключення будинку від мереж централізованого опалення та підключення до автономного.

З кожним роком з’являється все більше онлайн-сервісів, в яких використовується електронний підпис, тому перелік вище не можна вважати вичерпним.

ЕЦП та КЕП – у чому різниця

Згідно із законом від 7 жовтня 2018 року «Про електронні довірчі послуги», ЕЦП на території України діє лише у форматі кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Перехідний період, протягом якого ще можна було скористатися звичайним ЕЦП, закінчився 7 листопада 2020 року. Наразі КЕП – це єдиний можливий варіант цифрового підпису.

Яка різниця між ЕЦП та КЕП? Кваліфікований електронний підпис зберігається тільки на захищеному носії – токені – або у хмарі, тоді як електронний цифровий підпис можна було тримати будь-де. Таким чином, КЕП з його високим рівнем захисту підходить як для фізичної особи, так і для юридичної та посадової.

Як отримати ЕЦП (КЕП) у державних органах

Україна надає можливість оформити електронний цифровий підпис в держпослугах Інформаційно довідкового Департаменту ДФС. Оформити ЕЦП тут можуть не тільки резиденти, а й нерезиденти країни. Також не має значення, чи є ви фізичною, юридичною чи посадовою особою – для всіх категорій користувачів передбачений високий рівень захисту КЕП.

Список документів для оформлення ЕЦП для юридичних осіб:

  • Реєстраційна картка в двох примірниках.
  • Оригінал статуту організації.
  • Нотаріально завірені копії документів, які підтверджують, що людина, на яку оформляється підпис, працює в організації.
  • Оригінал і копія паспорта та ідентифікаційного номера.

Для фізичних осіб потрібні такі документи:

  • Реєстраційна картка фізосіб в двох примірниках.
  • Оригінал і копія паспорта та ідентифікаційного номера. За відсутності паспорта громадянина України допускається пред’явлення паспорта громадянина іншої країни з нотаріально завіреним перекладом українською мовою, цифровий паспорт (цивільний або закордонний) у додатку «Дія», посвідчення про тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або закордонний паспорт громадянина України з позначкою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Сформувавши пакет необхідних документів (актуальні зразки реєстраційних карток можна знайти на сайті ІДД ДПС), потрібно підійти до одного з пунктів обслуговування ІДД ДПС. Для отримання ключа вам необхідно прийти до департаменту з чистим електронним носієм (диск CD/DVD або флешка, захищений носій Кристал або Алмаз-1К, SIM-картка з підтримкою ідентифікації особи ID).

Пункти обслуговування є у всіх областях України, включаючи всі великі міста: Київ, Харків, Дніпро, Одесу та Львів. Адреси представництв можна переглянути за посиланням.

Ви можете зробити електронний підпис самостійно за допомогою відеоінструкції. Але на прийом до обраного вами представництва АЦСК все одно необхідно приходити особисто – з пакетом документів та носієм зі згенерованими ключами.

Отримання КЕП в інших сервісах

Також цифрові підписи можна оформити через будь-який Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК). АЦСК є не лише при ІДД ДПС, а й при інших державних органах, а також національних та приватних підприємствах:

  • АЦСК органів юстиції України.
  • Укрзалізниця.
  • АЦСК «MASTERKEY» ООО «АРТ-МАСТЕР».
  • ООО «КС».
  • ДП «УСС».
  • Акредитований центр сертифікації ключів Збройних Сил
  • ООО «Центр сертифікації ключів «Україна»
  • ООО «Український сертифікаційний центр»
  • АЦСК «Державний казначейської служби України»
  • АЦСК «еSing» ООО «Алтерсайн» тощо.

У кожному центрі вас забезпечать повною інформаційною підтримкою. В АЦСК приватних підприємств послуга отримання КЕП буде платною, вартість залежить від того, на який термін ви бажаєте отримати підпис (від 1 до 2 років).

Як отримати КЕП через сервіс «Дія»

Отримати КЕП онлайн можна у національному сервісі Дія. Зробити це просто, але для отримання такого підпису вам необхідно мати в «Дії» ID-картку або закордонний біометричний паспорт.

Як отримати кваліфікований сертифікат електронного підпису через «Дію»:

  • Авторизуйтесь у сервісі «Дія».
  • У меню виберіть рядок «Дія.Підпис».
  • Натисніть кнопку «Активувати Дія.Підпис».
  • Пройдіть перевірку особи за фото, NFC або BankID.
  • Придумайте 5-значний код захисту підпису.

Особистий ключ, отриманий вами через електронний підпис, ділиться на дві частини. Одна його половина зберігається у вашому смартфоні, інша – у спеціальному захищеному модулі порталу «Дія». Якщо ви зміните гаджет, вам потрібно буде активувати підпис заново, а старий варіант буде автоматично знищено. За умови  видалення програми з телефону підпис також зникне.

Підписом, створеним за допомогою «Дії», можна скористатися під час замовлення послуг у самому додатку або на порталі сервісу. Для авторизації або підпису заяви на сайті Дія відскануйте згенерований порталом QR-код смартфоном, ця процедура рівноцінна підпису.

Як створити електронний підпис через онлайн сервіси банків

Отримання електронного підпису в Приват24

Якщо ви є клієнтом Приватбанку, то можете безкоштовно отримати КЕП онлайн через сервіс Приват24.

Отримання електронного підпису в Приват24
Отримання електронного підпису в Приват24
  • Щоб створити ЕЦП, вам необхідно авторизуватися в системі (десктопна версія), перейти до вкладки «Сервіси», вибрати розділ «Бізнес» та пункт меню «Електронний цифровий підпис для фіз. особи».
  • Далі заповнюєте свої дані (важливо перепровірити ще раз правильність і актуальність електронної пошти) і підтверджуєте їх правильність (тиснете «Дані вірні»).
  • Після цього обираєте місце на своєму комп’ютері для зберігання файлу з електронним підписом, вигадуєте пароль для ваших ключів та підтверджуєте заявку за допомогою коду із СМС. Заявка на отримання сертифіката сформується автоматично. Ви отримуєте свій електронний цифровий підпис, серійний номер сертифіката та термін дії.

Повна відеоінструкція, як створити електронний підпис у Приват24

У яких банках можна оформити електронний цифровий підпис

Крім Привату ви можете оформити ЕЦП на ресурсах таких банків:

  • Ощадбанк. Для оформлення ЕЦП фіз особами – власниками карт Ощадбанку – необхідно підійти в обслуговуючий банк. Для ФОП оформляється апаратний ключ, який зберігається на флешці. Для цього потрібно відкрити рахунок в Ощадбанку – вартість послуги 50 грн. Плюс щомісяця потрібно оплачувати ведення рахунку – 129 грн на місяць, в цю суму також включено відкриття і користування ЕЦП.
  • Укрсиббанк. Щоб отримати електронний підпис, потрібно оформити заявку за формою банку. Крім інших даних в ній потрібно вказати місто, в якому ви плануєте обслуговуватися, і ваш статус (юридична або фізична особа). Вартість оформлення ЕЦП для клієнтів банку не залежить від виду особи і становить 150 грн на рік, або 250 грн на 2 роки. ЕЦП зроблять протягом 1-2 днів.  Для отримання ЕЦП потрібно прийти у відділення банку з паспортом, ідентифікаційним кодом і флешкою ​​для запису ключа. 
  • ПУМБ. На даний момент у всіх юридичних осіб – користувачів інтернет-банкінгу в ПУМБ – є можливість підписувати платежі всередині банку. Юридичні особи-власники рахунку в ПУМБ (поки тільки на території Києва, але планується регіональне розширення), можуть отримувати послуги в центрі дистанційного обслуговування і оформити посилений ключ ЕЦП через банк.  Посилений ключ – можливість підписувати зовнішні документи (договори, звітність до податкової і т.д.). Клієнт повинен бути новий, який відкрив рахунок в банку ПУМБ і спочатку закріплений за центром дистанційного обслуговування в Києві. Для цього потрібно буде попередньо забронювати рахунок, надати банку всі документи, необхідні для відкриття рахунку, під’їхати до відділення ПУМБ для оформлення ЕЦП. Для подальшого обслуговування за вами буде закріплено менеджера.

Електронні підписи, отримані через банківські системи, мають ті самі можливості і той самий захист, що й оформлені через держпослуги. Тож вибирайте, який варіант зручніший особисто для вас.

Найчастіші запитання

Термін дії

Термін дії електронного кваліфікованого підпису триває від 1 до 2 років. Після цього періоду необхідно оновити підпис.

Як оновити КЕП

На поточний момент, у зв’язку з військовим становищем в Україні, сертифікати ключів ЕЦП/КЕП формуються автоматично за день до закінчення терміну дії старих сертифікатів. Після цього ними можна користуватися один рік, при цьому сам особистий ключ користувача не змінюється.

Як перевірити КЕП

Щоб встановити, чи дійсний ваш електронний підпис, завантажте сертифікат вашої КЕП з веб-сайту того АЦСК, де ви його отримали. Коли файл завантажиться, натисніть на нього подвійним клацанням лівою кнопкою миші. У вікні можна буде побачити термін дії підпису.

Що скажете, оформити електронний підпис набагато легше, ніж здавалося? Ця послуга доступна і пенсіонерам, і фізичним особам, маленьким компаніям та великим корпораціям. А ще дозволяє значно спростити собі життя та отримувати більше послуг онлайн. Якщо у вас залишилися питання, обов’язково задавайте їх у коментарях.

53 коментарів
  • Роман

    Добрий день! Чи може отримати електронний підпис підліток (15 років), який знаходиться за кордоном? Проблема в тому, що немає ID-карти, банківських карток і українського номера телефону. Лише свідоцтво про народження

  • Петр.

    Здравствуйте. Как получить ЭЦП находясь заграницей.

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Здравствуйте, Петр, получить электронную цифровую подпись можно онлайн через приват24 (десктопная версия сайта) или приложение Дия.

  • Валентина

    Добрый день у меня электронное пенсионное удостоверение, в Пенсионный фонд Украины вхожу с помощью логина и пароля. Можно ли войти в ПФУ с помощью ЭЦП онлайн и как его можно узнать???

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Добрый день, Валентина, вы можете входить на веб-портал или в мобильное приложение Пенсионного фонда Украины с помощью вашего персонального ключа электронной цифровой подписи (КЭП), этот способ верификации считается более защищенным. КЭП подвязан к вашему электронному пенсионному удостоверению. Благодарим, что читаете наш блог 🤗

  • Егор

    Подскажите, пожно ли получить эцп физ лицу без места регистрации (прописки). Я получил в Дии, но там сейчас не работает синк с налоговой. В привате мне отказали(

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Здравствуйте, Егор! Уточните, пожалуйста, вопрос касается ФЛП?

  • Роман

    Доброго дня, скажіть будь ласка. Я маю кеп згенерований в приват 24 бизнес, працюю в з прро чекбокс онлайн каса, маю касу стаціонарну і на сайті окрему касу через сервіс wayforpay, але в інтернет магазині необхідна каса окрема зрозуміло щоб сама відкривалась і закривалась коли люди щось купують для каси треба загрузити кеп ключ для фіскалізації так це так. Але один і той ключ не може відкривати дві каси одночасно…. Якщо діє один то не діє інший як працювати стаціонарній касі і на сайті якщо фоп 1 і ключ один, другий я генерував ключ він не діє приходить повідомлення з дпс що діє перший наразі.

    • {:ru}Татьяна Софиенко{:}{:uk}Тетяна Софієнко{:}

      Доброго дня, Роман! Наразі чинним законодавством не встановлені обмеження щодо кількості електронних печаток, які може зареєструвати суб’єкт господарювання з кількома ПРРО. Проте за допомогою одного сертифікату електронного підпису та/або печатки можна працювати одночасно тільки на одному ПРРО і тільки одним касиром. У вашому випадку ймовірно потрібно мати відповідну кількість зареєстрованих касирів, щодо яких було подано повідомлення у контролюючі органи про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа. За більш точною інформацією зверніться, будь ласка, у дпс. Дякуємо, що читаєте наш блог.

  • Алексей

    Добрый день. Для покупки по интернету доли в польской компании имеет ли силу эцп полученная в Приват 24

    • {:ru}Наталья Лукьяненко{:}{:uk}Наталія Лук'яненко{:}

      Добрый день, Алексей. Если у вас есть сгенерированная ЭЦП (для физического или юридического лица), то теоретически вы сможете авторизоваться на сайте, на котором будете осуществлять покупку, и подписывать документы. За деталями лучше обратиться в ПриватБанк. Спасибо, что читаете наш блог.

  • Валерий

    Здравствуйте! Если нет прописки (вообще), но я верифицированный клиент Привата (есть работающие обычные и зарплатные карты), могу ли я получить ЕЦП? Когда ввожу в необходимый раздел, пишет, что через Приват 24 (обе версии – новая и старая) – то не могу. Есть ли какой-то другой способ для человека без прописки?

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Валерий. Действительно, ключ ЭЦП не может быть сгенерирован без наличия актуальной прописки в базе данных банка. Без прописки оформление ЭЦП возможно через Информационно-справочный Департамент ДПС. Вам необходимо подойти в один из ближайших пунктов обслуживания. Спасибо, что читаете наш блог.

  • Валерий

    Здравствуйте. Я пенсионер. У меня електронне пенсійне посвідчення. Подскажите, пожалуйста, как я могу получить свою электронную цифровую подпись? Спасибо.

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Валерий. Если у вас электронное пенсионное удостоверение в Ощадбанке, то ЭЦП (если вы ранее ее не оформляли) можно оформить в отделении Ощадбанка. Если ЭЦП вам необходима для того, чтобы зарегистрироваться на портале “Дия”, вы можете сделать это с помощью BankID, введя номера банковской карты Ощадбанка. Спасибо, что читаете наш блог.

  • Максим

    Где можно получить, оформить аппаратную(защищенный токен) ЭЦП для физ.лица

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Максим. Усиленные подписи (с защищенным токеном) для физлиц можно оформить через Аккредитованный центр сертификации ключей (АЦСК). Вы можете обратиться в любой удобный филиал с пакетом документов, записавшись в электронную очередь. Спасибо, сто читаете наш блог.

    • Галина

      Как получить ЭЦП если не клиент ПриватБанка,и не клиент Ощада.На Діі,тоже не могут получить .так как паспорт книжка.Нахож2сь на времмено окупированой територии.

  • Богдан

    Доброго дня, підкажіть будь ласка чи можна використовувати ЕЦП фізособи від ПриватБанку для подання податкових декларацій як ФОП? Дякую!

    • Наталья Лукьяненко

      Доброго дня, Богдан. Якщо ви ФОП та маєте відкритий рахунок у Приватбанку, ви можете подавати податкові декларації через “Приват24 для Бізнесу”. Для цього вам потрібно згенерувати окремий ЕЦП через пункт меню “Налаштування” – “Ключі ЕЦП” – “Сгенерувати сертифікат”. Дякуємо, що читаєте наш блог.

  • Олангаева Валентина

    Я пенсионерка, клиент Укрсиббанка, сколько будет стоить получение электронной цифровой подписи в Укрсиббанке?

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Валентина. Стоимость оформления ЭЦП для клиентов Укрсиббанка составляет 150 грн на год, или 250 грн на 2 года. ЭЦП сделают в течение 1-2 дней. Для получения ЭЦП нужно прийти в отделение банка с паспортом, идентификационным кодом и флешкой для записи ключа. Благодарим, что читаете наш блог.

  • Валентин

    Подскажите пожалуйста, могу ли я заказать ЭЦП от монобанка и как если это реально !

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Валентин. В Монобанк услуги оформления ЭЦП на данный момент нет, только через аккредитованный центр сертификации ключей, Приват24 или другие банки, о которых мы писали в обзоре. Спасибо, что читаете нас, BlogPokuponTeam.

  • А. Г.

    Можно ли в ПУМБ получить электронную подпись онлайн, через личный кабинет или как-то по другому. Я нахожусь в зоне АТО

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день. На данный момент банк ПУМБ такую услугу не предоставляет. У всех юридических лиц есть возможность подписывать платежи только внутри банка, разработка усиленных ключей ЭЦП только планируется. В любом случае, вероятнее всего будет необходимо присутствие в отделении банка. С уважением, BlogPokuponTeam.

  • Наталья

    Здравствуйте. Скажите, пожалуйста, представительство должно быть по месту прописки? И, после передачи файла на эмейл представительства, для получения сертификата нужно личное присутствие? Я- резидент, но проживаю в зоне АТО, выехать не могу, так как грудной ребенок. Спасибо большое

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Наталья. Представительство (пункт обслуживания) может быть любым, не только по месту прописки (контакты можно посмотреть на официальном сайте Поставщика электронных доверительных услуг https://acskidd.gov.ua/contacts), в том числе ближайшие к зоне АТО – в Северодонецке, Старобельске, Краматорске, Мариуполе. К сожалению, необходимо личное присутствие с пакетом документов и носителем со сгенерированными ключами. Для этого нужно записаться на прием в выбранный вами пункт обслуживания.

  • Светлана

    Добрый день! Скажите, пожалуйста, если я оформлена, как клиент банка по доверенности и моя карточка находится в Приват24 доверенного лица, как я могу получить ЭЦП.
    С уважением Светлана

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Светлана. Независимо от того, у кого хранится карта, она оформлена на вас (доверителя, а не на доверенное лицо). Поэтому, ЭЦП вы можете оформить через свой личный кабинет десктопной версии Приват24: выберите пункт меню “Сервисы” – “Бизнес” – “Электронная цифровая подпись для физ. лица” и заполняете свои данные. Подробнее процедура расписана в нашем обзоре.

  • Елена

    Для оформления электронной подписи я могу обратиться в любое отделение ощада или только там, где открыт депозит? Ну естественно и карточка. Просто я переехала в другой р-н Киева и совсем рядом отделение.

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Елена. Вы можете обратиться в любое удобное отделение Ощадбанка, взяв с собой платежную карту, паспорт и ИНН.

  • Оксана

    Подскажите пожалуйста: в течение какого времени после оформления выдаёт ецп Ощадбанк или сразу при оформлении в тот же день?

  • Оксана

    Подскажите, еслли есть счёт в Ощадбанк (физлицо) могу ли я получить ЭЦП? С Приватом “не дружу”.

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Оксана. Да, физ лицами – владельцами карт Ощадбанка – для оформления ЭЦП нужно подойти в обслуживающий банк. Благодарим, что читаете наш блог)

      • Александр

        Здр!
        В отделении Ощаданка сказали, что ЭЦП физическим лицам оформить невозможно

        • Наталья Лукьяненко

          Добрый день, Александр. Еще раз уточнили в Ощадбанке: для физических лиц, клиентов Ощадбанка, есть возможность оформить ЭЦП. Для этого необходимо обратиться в удобное для вас отделение с платежной картой Ощадбанка, паспортом и ИНН. Банк оформит дополнительную карту, на которой будут сгенерированы ключи.

  • Наталья

    Добрый день, я физ лицо, мне необходимо подать декларацию. Среди перечисленных банков счета не открыты, как еще можно получить эл.ключ? Есть счет в Пумб.

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Наталья. Для физлиц ПУМБ не оформляет ЭЦП, только для юрлиц при условии, что открыт счет и он закреплен за центром дистанционного обслуживания в Киеве. Вам как физ лицу проще всего будет оформить карту ПриватБанка или обратиться Аккредитованный центр сертификации ключей. С уважением, BlogPokuponTeam.

  • Сергей

    Монобанк говорит, что у них такой услуги нет((

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Сергей. Вы правы, мы уточнили в Монобанк – услуги оформления ЭЦП на данный момент нет. Извиняемся за ошибку – поправки были внесены, и спасибо, что читаете наш блог.

  • Владимир

    как получить цифровую подписи если я нахожусь за границей Украины?

    • Наталья Лукьяненко

      Добрый день, Владимир. Если вы являетесь клиентом ПриватБанка, то находясь за границей можете дистанционно как физлицо оформить электронную подпись через сервис Приват24. С уважением, BlogPokuponTeam.

  • Колос Юлия

    Здравствуйте! Я нерезидент Украины, но хочу зарегистрироваться как ФОП, получила ИНН. Могу ли я использовать ПриватБанк для получения ЭЦП, если я не являюсь его клиентом? Могу ли я стать клиентом ПриватБанка как обычный человек, не регистрируя ФОП, получить ЭЦП и только потом зарегистрировать ФОП, используя полученную ЭЦП? Спасибо за ответ!

    • Наталья Авдеева

      добрый день! как нерезидент вы можете обратиться в Приват как физическое лицо, оформив карту клиента (открыв счет), в последствии, уже как клиент банка, вы можете оформить ЭЦП через Приват

  • Вадим

    Добрый вечер. В видео-инструкции сказано, что запрос на формирование сертификата (файл с Ф.И.О.) надо направить в представительство для формирования сертификата. Это же надо сделать на E-mail представительства? Я правильно понял? На какой E-mail нужно направить этот файл (представительство в Днепропетровской области)?

    • Наталья Авдеева

      Процедура получения электронной подписи разнится для физических и юридических лиц, поэтому уточнить данные советуем в мейле информационного департамента ДПС (inform@acskidd.gov.ua)

  • Колос Юлия

    Здравствуйте! Я нерезидент Украины, но мне нужно получить ЭЦП, скажите пожалуйста, можно ли это сделать онлайн или обязательно личное присутствие? (ЭЦП до этого не было, надо создавать новую)

  • надежда

    можно получить эпц юридическому лицу если счет открыт в привате на физлицо

    • Наталья Авдеева

      нет, вам надо будет открыть счет на юр лицо, иначе подпись не будет иметь должной юридической силы

Залишити коментар
Ваш e-mail не буде опубліковано. Обов'язкові поля відмічено *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.